Hobby 60    Camplet 60    Isabella 60    Cabanon šotorske prikolice in glamping šotori    Comanche 60    Crespo 60

Šotorska prikolica Comanche Freestander 2024 Najbolj popularne brakice - šotorske prikolice Camp-let Isabella - Vrhunski danski baldahini Klikni za več informacij o vrhunskem pohištvu za kampiranje, vrt ali teraso Ne spreglejte: Nov velik katalog kamping & karavaning opreme 2023 - klikni za več informacij

 sotorska prikolica camp let nordkap trondheim

Prepotovati 10.934 km in zamenjati 12 držav z majhnima otrokoma (1 leto in 8 let) v mesecu in pol – in vse to s šotorsko prikolico Camp-let! O podvigu smo se pogovarjali s Perkovimi, posebej Matejem Perkom. So Camp-let ambasadorji v najboljšem pomenu besede, saj so s šotorsko prikolico prepotovali že dobršen del Evrope, tokrat so se podali na sever.
[Intervju: Majdi Kosi, foto: Matej Perko]

DRUŽINA
KILOMETROV
DNI
DRŽAV
ŠOTORSKA PRIKOLICA

sotorska prikolica camp let nordkap

Popotovanje družine Perko na Nordkap

Mnogi si težko predstavljamo 46 dni dolgo popotovanje z majhnima otrokoma. In to s šotorsko prikolico! Ste vnaprej vse natančno splanirali?
Enostavno, priklopiš prikolico, sedeš v avto in se odpelješ :)
Prvih par dni smo malo lovili ritem, potem pa je šlo vsak dan lažje.

Z vožnjo smo pričenjali okrog 11-ih, ko je imela enoletnica svojo uro za spanje, starejša pa je medtem brala ali pa gledala risanke. Po spanju smo imeli postanek za kakšen ogled in popoldan spet malo vožnje.

Na vsake dva do tri dni vožnje smo imeli več-dnevni postanek za lokalno raziskovanje.

Že kmalu smo se na naših potovanjih naučili, da preveč natančno planiranje prinese stres, pričakovanje in razočaranje. Zato smo imeli izdelan samo okviren in neobvezujoč plan znamenitosti, ki si jih želimo ogledati. Edina rezervacija na poti je bila karta za trajekt Tallinn-Helsinki. Planirali smo sproti, za največ dan ali dva vnaprej in plan po potrebi prilagajali.

 

sotorska prikolica camp let nordkap atlantska cesta
Atlantska cesta

Da ste se podali na tako dolgo pot, je kar pogumno. Najbrž imate že ogromno izkušenj s krajšimi potovanji? Kje ste še vse bili do sedaj?
Z Urško kampirava praktično že odkar se poznava. Najin prvi daljši kamping »izlet« pa se je zgodil leta 2002, še v študentskih letih, ko sva se odpravila raziskovat Češko in Slovaško z majhnim iglujem, piknik odejico, armafleksoma, spalnima vrečama in hladilno torbo.

Sama sva potem s šotorom obiskala še Korziko, Sicilijo, Elbo, Nizozemsko in večkrat Hrvaško in Slovenijo.

Kot tri članska družina smo s šotorom na dvo- do tritedenskih potovanjih obiskali Sardinijo, Korziko, Andoro, Španijo, Portugalsko, Francijo, Madžarsko in večkrat Grčijo (Lefkada, Kefalonija, Zakintos, Kassandra, Sitonija), Albanijo in Črno Goro.

Ko pa smo postali štiričlanska družina, smo šotor zamenjali z mnogo bolj udobno šotorsko prikolico Camp-let Classic. S šotorsko prikolico smo se udeležili dveh Camp-Let vikendov, dopustovali na Balatonu in Pagu ter v Grčiji, Istri in Dalmaciji.

sotorska prikolica camp let nordkap rampestreken
Rampestreken

sotorska prikolica camp let nordkap copenhagen tivoli
Copenhagen Tivoli

sotorska prikolica camp let nordkap nordkap jeleni
Srečanje z jeleni (Nordkap)

»Potujte, potovanja vas bodo za vedno spremenila.«

 

Raje šotorska prikolica kot avtodom

Včasih ste dopustovali tudi z avtodomom, danes se ne ločite od svoje camp-letke. Zato lahko primerjate, kakšne so prednosti pri eni ali drugi izbiri? Kaj vas prepriča, da danes dopustujete s šotorsko prikolico?
Res je, najina prva avtodomarska izkušnja je iz leta 2008, ko smo šli s prijatelji čez Dolomite, si pogledali Ludvikove gradove, prevozili romantično cesto in za veliki finale obiskali Bon Jovijev koncert v Stuttgartu.

Drugič smo leta 2012 naredili krog okrog Italijanskega škornja. Naslednje leto pa smo raziskovali Francijo od Azurne obale do Pariza in obiskali Disneyland.

sotorska prikolica camp let nordkap ne poplesuje
Šotorska prikolica je med vožnjo popolnoma nemoteča in komaj zaznavna. Tudi za manevriranje je povsem enostavna, le pri parkiranju je potrebne nekaj pazljivosti – zaradi dolžine.

 

Za nas so glavne prednosti šotorske prikolice v primerjavi z avtodomom:

  • šotorsko platno nudi pristnejši stik z okolico in večji občutek svobode;
  • zračnost prikolice, tako da je bivanje v njej znosno tudi v najhujši vročini;
  • prostoren predprostor;
  • večja udobnost med vožnjo;
  • za raziskovanje mikrolokacije nam ostane na voljo osebni avtomobil;
  • je veliko bolj prijazna za družinski proračun (nižji stroški lastništva in uporabe);
  • ne ustavijo nas višinske omejitve in prepovedi za avtodome;
  • prikolica je zelo majhna in jo doma lahko pospravimo v garažo kar ob avtomobilu.

sotorska prikolica camp let nordkap brzice lakfosen
Brzice Lakfosen

»Prikolico smo na poti postavili in razstavili 22-krat, v njej prespali pa 43-krat.«

sotorska prikolica camp let nordkap copenhagen

sotorska prikolica camp let nordkap copenhagen
Copenhagen

Kako, da ste za tako dolgo pot izbrali prav kombinacijo avtomobila in vrhunske šotorske prikolice?
Šotorsko prikolico smo imeli doma in glede na izkušnje v zadnjih dveh letih uporabe smo bili prepričani, da je več kot primerna za tako pot.

Edini pomislek, ki smo ga imeli, je bil povezan s slabim vremenom in nizkimi temperaturami na severu – vendar vam lahko povemo sedaj, ko je potovanje zaključeno, da je bil čisto nepotreben.

sotorska prikolica camp let nordkap spanje izven kampa
Spanje izven kampa

 

Glede na okretnost in skorajda neopaznost camp-letke med vožnjo, ali ste sploh morali v kakšnem trenutku spremeniti plan, ubrati drugo pot ali kaj prilagoditi (denimo parkiranje)?
Za parkiranje smo uporabljali dve parkirni mesti ali pa malo bolj odročen del parkirišča, včasih je bilo potrebno zato narediti peš kak korak več, nič hujšega. Med vožnjo pa nam je tako zvesto sledila, da smo vsake toliko kar malo pozabili nanjo.

Zakaj ste izbrali prav pot na severni Nordkapp?
Že nekaj časa sem si želel v živo pogledat in doživeti ta del sveta. Letos pa se je ponudila priložnost, da smo imeli na voljo dovolj časa za tako pot.

Med potjo ste zamenjali 12 držav. Verjetno je vsak postanek naredil poseben vtis, v kateri državi pa ste se zadržali najdlje?
Res je vsaka država je nekaj posebnega. Najdlje smo se zadržali na Norveškem.

sotorska prikolica camp let nordkap trondheim
Trondheim

Obisk katerih atrakcij in znamenitosti priporočate našim bralcem?

Obiskali ste mnogo atraktivnih mest in turističnih znamenitosti, kaj vam je bilo najbolj všeč? Katere bi priporočili za obisk popotnikom, ki vam bodo morda sledili (s šotorsko prikolico) na sever?

Mesta: Augustow, Druskininkai, Trakai, Helsinki, Tampere, Oulu, Trondheim, Gothenburg, Copenhagen, Ribe.

sotorska prikolica camp let nordkap copenhagen free town
Copenhagen Free Town

sotorska prikolica camp let nordkap trakai castle
Grad Trakai

sotorska prikolica camp let nordkap trondheim
Trondheim

sotorska prikolica camp let nordkap oulu
Oulu

sotorska prikolica camp let nordkap oulu poizkusanje dobrot
Oulu, poizkušanje dobrot

sotorska prikolica camp let nordkap gotheburg
Gotheburg

 

Narava: Atlantska cesta, Trollstigen, Geirangerfjord, Lofoti, Nordkapp, Finska jezera – vseh skupaj je skoraj 190.000, ogled kitov v naravnem okolju, srečanja s severnimi jeleni in losi, polarni dan.

sotorska prikolica camp let nordkap geirangerfjord
Geirangerfjord

sotorska prikolica camp let nordkap trollstigen
Trollstigen

Muzeji, zabaviščni parki in razstave: Rovaniemi – muzej Arktikum in Božičkova vas, Ribe – viking muzej, Lillehammer – olimpijski muzej, Hundested – skulpture iz mivke, Copenhagen – Tivoli, Billund – Legoland in njihov kamp.

sotorska prikolica camp let nordkap arktikum
Arktikum

sotorska prikolica camp let nordkap copenhagen tivoli
Copenhagen Tivoli

 

sotorska prikolica camp let nordkap rovaniemi pri bozicku
Pri Božičku v Rovaniemiju

Najlepši vtisi

Kaj je bilo najbolj všeč vama z ženo/partnerko in kaj otrokoma? Kaj je starejši hčerki (8 let) ostalo najbolj s spominu?
Nama: vožnja skozi slikovito naravo, atlantska cesta, Trollstigen, WRC Finska, Nordkapp, Lofoti, fjordi in mogočni slapovi, kiti, srečanje ljubiteljev ameriških vozil, poizkušanje lokalnih dobrot na mestnih tržnicah, srečanje z Božičkom, jeleni in losi ob poti.

sotorska prikolica camp let nordkap rovaniemi srecanje ljubiteljev ameriskih vozil
Srečanje ljubiteljev ameriskih vozil v mestu Rovaniemi

sotorska prikolica camp let nordkap lofoti
Lofoti

sotorska prikolica camp let nordkap whale safari
Kiti, ki smo jih srečali na safariju

sotorska prikolica camp let nordkap trollstigen
Trollstigen

sotorska prikolica camp let nordkap andenes
Andenes

Otroci: Legoland in kamp, kopališče v kraju Drusknininskai, muzej vikingov, kiti, srečanje z božičkom, Trollstigen, Tivoli, igrala po mestih, predvsem tematska Angry Birds v kraju Rovaniemi in dejstvo, da smo bili cele dneve skupaj.

sotorska prikolica camp let nordkap legoland
Legoland

Med drugim ste se oglasili tudi v (Isabellini) tovarni Camp-let v danskem mestu Arnum, od koder je vaša šotorska prikolica začela svoje slavno potovanje. Vtisi?
Pokazali so nam celoten proces izdelave šotorskih prikolic Camp-let. Izvedeli smo, da je tovarno prevzela Isabella, katera je do sedaj skrbela za izdelavo šotorov. Nekatere prikolice v proizvodnji so že bile izdelane pod novo blagovno znamko Isabella.

sotorska prikolica camp let nordkap camp-let
Tovarna Camp-let v danskem mestu Arnum

 

Praktično na poti

Kuhinja v camp-letki je vedno pri roki, tako da je kosilo zmeraj hitro in enostavno pripravljeno – kaj najpogosteje skuhate, ko ste na poti?
Ker smo na dopustu, ponavadi ne kompliciramo preveč in pripravimo kaj bolj na hitro. Za začetek kakšna zelenjavna juha iz domačega vrta ali pa kar hitro pripravljana juha iz vrečke. Sledijo špageti in rižota. Pogosto kombiniramo jedi z žara, v prikolici pa se pripravi pire ali pečen krompir. Pa za sladico radi zmažemo palačinke ali puding.

Kaj od (dodatne) opreme se je izkazalo za najbolj koristno oz. bi kaj spremenili?
Vsekakor je bil najbolj uporaben kalorifer, ki je poskrbel, da nam je bilo lepo toplo, in pa seveda kompresorski hladilnik in zamrzovalna skrinja.

Kot zelo koristno se je izkazala tudi dodatna tovorna torba za na šotorsko prikolico, v kateri smo imeli shranjeno vse, kar smo želeli imeti hitro na dosegu.

sotorska prikolica camp let nordkap rovaniemi
Kampiranje s šotorsko prikolico blizu mesta Rovaniemi

»Vsekakor je bil najbolj uporaben kalorifer«, strne Matej Perko vtise o potovanju na hladni sever.

sotorska prikolica camp let nordkap kuhanje na poti

Priprava obrokov med postanki na poti je skoraj tako enostavna kot v avtodomu. In ni ga čez domačo juhico, pravijo vsi člani družine. Zato se mami Urška ni branila kuhanja po poti. Med najljubše popotne jedi pa so Perkovi uvrstili še špagete in palačinke.

sotorska prikolica camp let nordkap trondheim
Kampiranje v Camp-letko v mestu Trondheim

 

Brez česa nikoli ne odidete na daljšo pot?
Dobre volje in pozitivne energije. Nujna pa je tudi kava, navigacija in tablica za otroke.

Najbrž ste vse dobro premislili, kaj potrebujete za na pot. Vseeno, ali ste kaj, pozabili, pogrešali, kaj bi spremenili, če bi načrtovali isto pot ponovno …
Pred potovanjem bi poskrbeli za napeljavo do plinske jeklenke v kovčku na prikolici, kar bi nam olajšalo kuhanje na poti in postavljanje prikolice.

Lahko bi doma pustili dva stola, saj smo večino časa uporabljali samo enega in kombinacijo postelje. Najmlajša članica odprave pa je jedla v svojem vozičku.

Tudi tenda, ki je za toplejše destinacije nepogrešljiva, nam je bila večji del potovanja le v napoto, saj smo jo uporabili le dvakrat.

sotorska prikolica camp let nordkap kronborg castle
Grad Kronborg

sotorska prikolica camp let nordkap kristiansund
Kristiansund

 

Kako preživi vaša družina dni v šotorski prikolici, če je slabo vreme, kaj počnete?
Igramo se družabne igre, beremo, pripravljamo plan za naprej, pripravimo kaj dobrega za pod zob. Punci se v svoji sobi radi igrata in pogledata risanke. Včasih pa tudi »odbrundamo« kakšno kitico.

»Postavitev kompletnega »domeka« nam po vseh teh treningih vzame slabih 15 minut.«

Na poti ste si celo poškodovali roko (palec na desni roki). Človek bi pomislil, da boste težko upravljali s šotorsko prikolico, vi pa ste se pošalili, da je postavljanje camp-letke tako enostavno, da gre tudi z levo roko! Kolikokrat na poti ste jo dejansko postavili in pospravili? (in koliko časa vam to vzame sedaj, ko ste res zverzirani)
Prikolico smo na poti postavili in razstavili 22-krat, v njej prespali pa 43-krat, 1x smo prespali na trajektu med nočno vožnjo, 1x pa pri prijateljih na poti.

Postavitev kompletnega »domeka« nam po vseh teh treningih vzame slabih 15 minut.

sotorska prikolica camp let nordkap

sotorska prikolica camp let nordkap rovaniemi
Rovaniemi

sotorska prikolica camp let nordkap olderfjord
Olderfjord

 

Izberite kampiranje

Morda kakšen napotek še vsem tistim, ki jim bomo s tem člankom naredili navdih za podobno potovanje?
Potujte, potovanja vas bodo za vedno spremenila, odprla vam bodo oči in dala nepozabne izkušnje in spomine, iz vas bodo naredila boljše in strpnejše ljudi.

V enem svojih objav ste zapisali »Hotel z več kot milijon zvezdicami #camplet.« Si sploh še predstavljate, da bi šli na dopust kako drugače (kot na kampiranje)?

Seveda se poslužujemo tudi drugačnega dopustovanja, nam je pa kampiranje res najbolj prirastlo k srcu.

sotorska prikolica camp let nordkap lahti
Lahti

sotorska prikolica camp let nordkap lillehammer
Lillehammer

 

Naslednja destinacija?

Že razmišljate o ponovitvi podviga ali o vaši naslednji želeni destinaciji?
Že nekaj časa je v planu krožno potovanje preko celotne Turčije s kratkim skokom v Armenijo in Gruzijo. Zanimivo bi bilo tudi potovanje po Romuniji z obiskom Moldavije, kjer bi se s camp-letko zapeljali po največji vinski kleti na svetu. Mogoče Anglija, Škotska in Irska.

Najprej pa se moram odkupiti mojim trem morskim deklicam s kakšno vročo kopalno destinacijo.

 

Želim izvedeti več

Je Camp-letka zamikala tudi vas?

Spoznajte vse lastnosti in prednosti vrhunske šotorske prikolice Camp-let ter preživite svoje najljubše dopustniške trenutke s to vsestransko sopotnico tudi vi.
Želim izvedeti več

 

 

ŠE VEČ ZANIMIVIH VSEBIN

nadstreski za avtomobile in terase

Prednosti pokritih teras so že splošno znane - podaljšajo uporabnost terase in če jih deloma kombiniramo še z zaščitnimi stenami, lahko na terasi uživamo skoraj vse dni v letu.

Pa so nadstreški tako zelo primerni tudi za zaščito avtomobila? Odprti nadstreški poleg ličnega izgleda popolnoma služijo namenu zaščite avtomobila pred točo, dežjem, snegom, zmrzaljo ipd.

Tuji viri navajajo, da so odprti nadstreški celo primernejši kot garaže, saj je avtomobil stalno izpostavljen konstantnim vremenskim pogojem. Navajajo tudi, da se v avtomobilih, parkiranih pod nadstreškom, manj rosijo stekla, da karoserija počasneje rjavi ipd. Kot izjemo navajajo območja, kjer je možnost velikih snežnih zametov; v tem primeru priporočajo zaprtje ene, dveh ali treh sten.

Primerno velikost nadstreška najlažje določimo tako, da velikosti avtomobila dodamo najmanj 50 cm napušča na vsako stran; pri nadstreških za dva oziroma več avtomobilov pa upoštevamo še najmanj dodatnih 80 cm razmaka med vozili. S tako enostavnim izračunom ugotovimo, da je primerna velikost nadstreškov za en avtomobil od 300 cm x 550 cm naprej, najmanjša velikost za dva avtomobila pa 550 cm x 550 cm in več.

Da bo avtomobil oz. avtodom zaščiten pred vremenskimi vplivi, je treba izbrati tudi primerno višino nadstreška. Zaščita je odvisna od vpadnega kota dežja, toče, snega, sončnih žarkov. Višji kot je nadstrešek, večji je vpadni kot padavin in sonca ter manjša je zaščita avtomobila ali avtodoma.

nadstreski za avtomobile in terase nadstreski expert logo

Že 25 let!

NUDIJO VAM:

  • brezplačni informativni izračun,
  • 3D izris nadstreška,
  • hitro dobavo in montažo,
  • široko ponudbo oblik in materialov,
  • brezplačne oglede in izmere.

Obiščite jih na www.nadstreski.com.

»​Kakovostni materiali, strokovno svetovanje, ekspresna montaža. Priporočam.«
A. Košenina, nadstrešek za tri avtomobile

nadstreski za avtomobile in terase 5

nadstreski za avtomobile in terase

nadstreski za avtomobile in terase 3

nadstreski za avtomobile in terase 4

 

 

 

ŠE VEČ ZANIMIVIH VSEBIN

sotor na kolesih montana explorer

Velika, težka in (pre)draga počitniška vozila so se po mnenju mnogih že preveč oddaljila od samih korenin oziroma prvin sonaravnega kampiranja in potovanj v pravem nomadskem slogu. Zato se na ceste znova vračajo nekdaj izjemno priljubljene šotorske prikolice. Te na taborjenju nudijo več udobja kot šotori, med vožnjo pa so veliko bolj obvladljive kot velike prikolice in avtodomi.

[Besedilo in fotografije: Jure Gregorčič, vir: AMZS Motorevija]

Sodobne šotorske prikolice gredo v korak s časom in so napredovale tako po udobju kot tudi po zmožnosti kljubovanja vremenskim vplivom. Največje in najkakovostnejše šotorske prikolice danes omogočajo zelo kakovostno, celo prestižno bivalno udobje z razkošnimi spalnicami, polno opremljeno kuhinjo z masivnim pultom, tekočo vodo in celo karbonskim ogrodjem ter ventilatorjem, ki vpihuje zrak, da se šotor sam dvigne iz podvozja. Cene za najdražje presežejo 20 evrskih tisočakov, a potem taka platnena rezidenca dejansko ponudi sodobno glamping izkušnjo oziroma tako imenovano glamurozno kampiranje v naravi.

Rdeča nit večine šotorskih prikolic pa je kljub vsemu praktičnost, predvsem na poti. Take prikolice so res zelo enostavne za vleko. Tudi, če ne obvladate vzvratne vožnje, so dovolj lahke, da jih hitro odklopi in obrne vsaka odrasla oseba. Zložena in pripravljena za vožnjo pa “šotorka” v širino ne presega širine osebnega avtomobila, je nizka in ne povzroča dodatnega upora, kar pomeni praktično nespremenjeno porabo goriva. Večina šotorskih prikolic s skupno dovoljeno maso praviloma ostaja znotraj meje 750 kilogramov, kar pomeni, da je vozna s tretjo tablico in ne rabi lastne zavarovalne police, tablice in prometnega dovoljenja. Brez težav jih vlečejo tudi manjši avtomobili. Cene tovrstnih prikolic se danes gibljejo od 5 pa do 15 tisočakov. Lažje je tudi njihovo zimovanje, saj jih je zaradi nizke višine mogoče spraviti v vsako garažo ali nadstrešek.

 

Na poti

Manj kot štiri metre dolga (380 cm s priklopno rudo), dobre meter visoka in le 1,6 metra široka prikolica comanche montana explorer je na cesti zelo dobro obvladljiva in z njo je brez težav mogoče premagati tudi mestne ulice ali celo garažne hiše ter ozke poti v malih kampih. Sama prikolica tehta le 295 kilogramov, zato jo po ravni površini lahko potiska en sam človek, pri tem pa mu pomaga tretje podporno kolo gibljivo v vseh smereh.

Prednosti kompaktnih dimenzij in majhne mase se poznajo na asfaltu. Potovalna hitrost je lahko višja, prehitevanja varnejša, prikolica je manj občutljiva na bočni veter. Na dobrih 600 kilometrih poti smo v povprečju beležili le dva decilitra večjo porabo goriva na 100 kilometrov. Na pokrov šotora je mogoče namestiti še prtljažnik za prevoz koles, na rudi pa je nameščen velik poliestrski boks, v katerega gre precej dodatne opreme. Tako se razbremeni prostor v prtljažniku avtomobila. Res pa je, da na rudo sodijo lažji kosi opreme, ker ima vlečna kljuka predpisane vertikalne obremenitve.

sotor na kolesih montana explorer 2

Pri španskem Comancheju so si montano, ki smo jo preizkusili na vikend izletu, zamislili kot učinkovito potovalno prikolico. Se zelo hitro postavi, je precej stabilna v vetru in njen šotor stoji brez vsakršnih klinov. Za dodatno stabilizacijo, če je ta potrebna, sta dovolj dva sidrna klina na dveh vogalih po diagonali šotora. Zaradi teh dejstev je lahko uporabna praktično vsak vikend in ne le za daljše počitnice. Samo odločiti se je treba in družina je hitro na poti.

sotor na kolesih montana explorer

Postavitev šotora je povsem enostavna in res hitra. So pa potrebne štiri roke, torej sodelovanje dveh oseb. Šotorska nadgradnja se odpre kot knjiga, za dvig platna oziroma strehe je treba le odpeti in ponovno zapeti dva zatiča in raztegniti dve podporni palici.

 

Dve spalnici in štiri ležišča v desetih minutah

Pri španskem Comancheju so si montano, ki smo jo preizkusili na vikend izletu, zamislili kot učinkovito potovalno prikolico. Se zelo hitro postavi, je precej stabilna v vetru in njen šotor stoji brez vsakršnih klinov. Za dodatno stabilizacijo, če je ta potrebna, sta dovolj dva sidrna klina na dveh vogalih po diagonali šotora. Zaradi teh dejstev je lahko uporabna praktično vsak vikend in ne le za daljše počitnice. Samo odločiti se je treba in družina je hitro na poti.

sotor na kolesih montana explorer

Postavitev šotora je povsem enostavna in res hitra. So pa potrebne štiri roke, torej sodelovanje dveh oseb. Šotorska nadgradnja se odpre kot knjiga, za dvig platna oziroma strehe je treba le odpeti in ponovno zapeti dva zatiča in raztegniti dve podporni palici. 8,5 kvadranta metra velik šotor (3,51 × 2,42 m) z dvema spalnicama in štirimi ležišči – dve postelji 121 × 200 cm z letvenim dnom in pravo vzmetnico – je lahko postavljen in pripravljen za uporabo v desetih minutah. Postelji sta udobni, zaščiteni pred mrčesom in pregrajeni z bombažno zaveso. Vzmetnica se lahko postavi še v obliko oblazinjene klopi.

 

Pod okvirjema postelj se z dvižnim mehanizmom na široko odpre dostop do prostora za shranjevanje. Vanj gredo brez težav kamp miza in štirje veliki stoli, pa še je nekaj prostora za posodo, posteljnino in drugo manjšo počitniško kramo.

 

Kampisti seniorji se bodo iz apartmajev lahko vrnili pod platno

Pohvalo si zasluži še dejstvo, da je predprostor, tako kot spalni del, dvignjen od tal in vdelan v osnovni šotor. To pomeni, da se s to prikolico v kamp lahko vrnejo tudi seniorji, ki so nekoč uživali pod platneno streho, a jim zdravstvene težave ne dopuščajo več spanja na tleh. Leganje na posteljo in vstajanje je v taki platneni garsonjeri na kolesih veliko bolj prijazno, poleg tega pa je telo odmaknjeno od vlage in hladnega vpliva tal. Poletni naliv preprosto odteče pod prikolico in tkanina sploh ne pride v stik z razmočenimi tlemi. Kdor je hudo nevihto kdaj preživel v šotoru, se bo v tej prikolici počutil skoraj kot v zidani hiši. Za doplačilo je na voljo še tenda, ki poveča pokrito površino za pravo jedilnico v naravi.

sotor na kolesih montana explorer

 

Debelo platno plus za hladnejše noči, minus pa na soncu

Šotor je narejen iz čvrstega gosto pletenega bombažnega platna, ki prav pride v hladnejših območjih. Pri poletnem bivanju ob morju pa je tako platno zaradi temno zelenih površin lahko precej (pre)vroče. Vsekakor priporočamo senčno parcelo in želeli bi si še kakšno dodatno zamreženo okno za prezračevanje šotora, ki v hudi vročini ni najboljše. Montana je bolj primerna za bivanje v gorskih kampih in ob rekah ter jezerih kot pa ob morju sredi poletja. Gosto platno zahteva nekaj pozornosti pri vzdrževanju. Šotora nikakor ne gre zapreti vlažnega, saj bo hitro plesniv. Danski Camp-let denimo ponuja bolj zračne šotore in tkanino, ki diha kot gore-tex membrana na anorakih, a za vsaj 2 tisočaka višjo ceno.

 

Za koliko denarja?

Šotorska prikolica je še vedno dvakrat ali trikrat dražja od najboljših šotorov. Freedom center smo uvoznik za šotorske prikolice Comanche. Pri nas boste za model Montana Explorer odšteli 6.800 evrov, lahko pa jo tudi najamete za 38 evrov na dan. Najem je mogoč tudi za manj kot teden dni.

Se spomnite legendarne “brakice”?

Hibrid med šotorom in klasično počitniško prikolico ni novost, saj so bili nekdaj kampi ob jadranski obali polni barvitih platnenih streh legendarnih brako šotorskih prikolic.

Spomini iz mladosti sežejo v romantične čase, ko so fički in stoenke preko zavojev Velebita vlekli prikolice z majhnimi kolesi in plinsko jeklenko na rudi.

Prikolica s skritim šotorom je bila dovolj majhna in lahka za takratno ljudsko motorizacijo ter hkrati z razprtim platnom dovolj velika za povprečno družino, pa še kakšnega bratranca ali sestrično za povrhu. Te počitniške ikone so do začetka devetdesetih delali v Makedoniji. Z razpadom nekdanje države je tovarna začela delati žeblje, prikupne “brakice” pa so počasi izginile iz kampov. Danes so zelo redke, a še vedno dobro služijo namenu.

 

 

 

ŠE VEČ ZANIMIVIH VSEBIN

AKTUALNE NOVICE

  • Posezonska razprodaja

    Posezonska kamping razprodaja se je pričela!  Cenjene stranke obveščamo, da smo pričeli s...

  • Prvomajski delovnik

    Cenjene stranke obveščamo, da bo Freedom center med prvomajskimi prazniki, to je od 27. 4. do...

  • Freedom katalog 2023

    V Freedom centru Celje vas že čaka novi veliki Freedom katalog opreme 2023   V velikem Freedom...

  • Srečno 2023

    Srečno, srčno in veselja ter kampiranja polno leto!   Našim cenjenim strankam želimo novo leto,...

 

arhiv gumb

DOGODKI

10 let Kampirajmo skupaj!
Kamp Velenje, 31.5.-2.6. 2024

Že 8. Camp-let vikend je za nami 
Menina 2022, Zgornja Savinjska dolina

8. Camp-let vikend – kamp Menina
PRESTAVLJENO:  3.-5. junij 2022

7. Camp-let vikend – Kamp Sončni gaj
Terme Banovci, 4.-6. JUNIJ 2021

Šotorske prikolice v MB Europarku
Prestavljeno - nov datum sporočimo 

arhiv gumb

 

Zadnje objavljeno

 

 

NAJDETE NAS V CELJU

Nahajamo se tik ob avtocestnem izvozu CELJE Center (avtocesta Ljubljana - Maribor), smer Vojnik.

GPS:

N 46° 15' 20.9" 
E 15° 17' 01.4"

lokacija freedom center

 

 

SPREMLJAJTE NAS

fb

FREEDOM
center
 

youtube

FREEDOM
center
 

 

avtodom

 

hobbycomanche

 

campletisabella

 

cabanoncrespo

KONTAKT

FREEDOM center
Mariborska cesta 200/a
3000 CELJE
 
map
 
telefon
+386 (0)41 739 688
+386 (0)31 688 877

+386 (0)64 119 100
 
cas
DELOVNI ČAS
marec - avgust
pon-pet: 9:00 - 17:00 
1. teden v avgustu - kolektivni dopust
september - februar
pon-pet: 9:00 - 16:00

Sobota in izven delovnega časa - po dogovoru.
 
info

SPLOŠNE INFORMACIJE

info@freedom-center.si
servis

SERVIS

servis@freedom-center.si
064-119--101
trgovina

TRGOVINA / OPREMA

oprema@freedom-center.si
064-119-100