Hobby 60    Camplet 60    Isabella 60    Comanche 60    Crespo 60    Crespo 60

danski dizajn isabella

Danski dizajn združuje elemente izjemne kakovosti, sodobnosti, tradicije, svetovljanstva. Na »oblikovalskem zemljevidu« je znan tudi kot »evropska Japonska«. Skrbno izbrani kakovostni in vzdržljivi materiali, natančna proizvodnja, praktični in sodobni detajli – posledica pa dolgotrajnost tovrstnih izdelkov in zadovoljstvo uporabnikov, so ključni argumenti, ki družijo danska podjetja v industriji karavaninga. Zato ni naključje, da Camp-let s šotorskimi prikolicami in Isabella z baldahini, vsak na svojem področju ustvarjata smernice karavaninga in sta pojem kakovosti, po katerem se postavljajo kriteriji. Odslej združeni podjetji sta še močnejši. Za razvoj najkakovostnejše opreme za karavaning in kampiranje se pišejo še boljši časi.
[Pogovor z Mortenom Kjeldsenom, generalnim direktorjem Isabelle; besedilo in foto: FC]

Vaš razvojni oddelek je eden vodilnih v industriji karavaninga, poglavje zase je tudi dizajn in kakovostni materiali (platno, ki ne prepušča vode in vetra, a obenem diha) - kako vam že vrsto let uspeva ustvarjati trende?
Trudimo se iz dneva v dan po svojih najboljših močeh, predvsem pa se veliko povezujemo z ljubitelji kampiranja, iščemo informacije iz prve roke in poskušamo razumeti njihove potrebe. Prav tako smo tudi vsi zaposleni veliki ljubitelji kampiranja in sami pridobivamo uporabniške izkušnje, naša kritična opažanja pa delimo z našim razvojnim oddelkom, ki zelo dobro uspeva iz priložnosti razviti nadgradnjo naših produktov.

Eden vaših glavnih adutov, po katerem ste prepoznavni, je tudi  izjemno odziven in strokovni servisni oddelek. Dobro se zavedate, da se odnos s kupci pri nakupu šele začne.
Res je. Življenjska doba baldahinov Isabella zaradi pozorno izbranih materialov traja desetletja. Ni malo naših uporabnikov, ki imajo produkte Isabella že 30 ali celo 35 let in jih še vedno brez skrbi uporabljajo. Mnogo naših strank, ljubiteljev kampiranja iz severa Skandinavije, kampira celo sezono, od aprila do oktobra, in navkljub mrzlim, vetrovnim in včasih vremensko precej neugodnim razmeram v primerjavi z južno Evropo, so zadovoljni uporabniki naših baldahinov že več kot 10 let.

Letna proizvodnja in prodaja več tisoč prvokakovostnih baldahinov je zelo zgovoren podatek. Kaj je za podjetje najbolj pomembno, preden produkt predstavite tržišču?
Najpomembnejša se nam zdi dodana vrednost, ki jo kupci z našimi izdelki dobijo in jo že pričakujejo. Ves čas stremimo k izboljšavam, nadgradnji, posebnim detajlnim podrobnostim, ki še povečajo kakovost kampiranja.

Vaš prodajni program obsega celo paleto dodatkov, od potovalnih tend do celoletnih baldahinov (in vse vmes). Kako vam uspe napovedati ključne trende, se pravočasno odzivati na želje kupcev in tako uspešno prevideti gibanje trga?
Najpomembnejše od vsega je dejstvo, da zaposleni sami živimo način življenja, ki ga ponujamo strankam. Ko prepoznaš potrebo, je le stvar dobrega razvoja, kako hitro uspeš razviti in ponuditi trgu vrhunski izdelek, ki ga trg potrebuje. Pri tem nam je v veliko podporo naš nenadomestljivi razvojni oddelek.

Še beseda o ljudeh, ki stojijo za blagovno znamko in predstavljajo Isabello. Koliko sodelavcev danes zaposlujete, katere so ključne vrednote, ki združujejo zaposlene?
Naša skupina v Evropi danes šteje skupno 350 zaposlenih - na Danskem, Poljskem, Norveškem, Nizozemskem, v Nemčiji in Angliji. Vsi živimo skladno s skupnim načelom, ki je »doživeti navdih« (ang. »expirience the spirit«). Naše ključne vrednote izhajajo iz besede »NAVDIH« (ang. »SPIRIT«) in so S=navdih (ang. »spirit«), P=natančnost (ang. »precision«), I=inovacija (ang. »innovation«), R=spoštovanje (ang. »respect«) in IT=ekipa Isabella (ang. »Isabella team«).

Blagovna znamka Isabella ne označuje le kampiranja, ampak gre za način življenja, vaši baldahini so pravzaprav »dnevna soba na prostem« - prostor za druženje, hranjenje, spanje, igro ...  Kako uspešno vas sploh dohaja konkurenca?
Spoštujemo vsa podjetja v naši industriji, vse zelo dobro poznamo in smo z njimi v prijateljskih odnosih. Ne glede na to, da se trudimo na istem trgu, smo dobri prijatelji. Vsak dan se trudimo in dajemo vse od sebe, osredotočeni na naše podjetje in zadovoljitev potreb naših strank.

»Vse več je kampistov, ki se odločajo preživati v kampih ob druženju z družino in prijatelji božične in novoletne praznike. Prednosti so seveda tudi v umirjenih kampih brez gneče, vsekakor boste hitro vzljubili zimsko kampiranje, če ga le preizkusite!«
Morten Kjeldsen, Isabella CEO

Trendi v karavaningu gredo v smeri vse daljše sezone kampiranja, ki se pogosto začne z veliko nočjo in traja vse do oktobra. Narašča tudi število zimskih kampistov in kampov, ki ostajajo odprti vse leto. V Zahodni Evropi so se ti trendi že dobro prijeli. Kako bi po vašem mnenju prepričali tudi Slovence, da preizkusijo lepote zimskega kampiranja?
Ključ je v tem, da kampiranje omogoča druženje z ljudmi, širjenje socialne mreže, srečevanje vedno novih ljudi. Vse več je kampistov, ki se odločajo preživeti v kampih ob druženju z družino in prijatelji božične in novoletne praznike. Prednosti so seveda tudi v umirjenih kampih brez gneče. Vsekakor boste hitro vzljubili zimsko kampiranje, če ga le preizkusite.

Število ljubiteljev kampiranja izjemno hitro narašča in danes postaja najpriljubljenejša možnost dopustovanja. Postaja izbrani način življenja mnogih dopustnikov. Kakšen je fokus Isabelle za naslednjih 60 let?
Verjamemo v slogan »občuti svobodo« (ang. »feel free«), ki nas navdihuje. Prav v teh dneh predstavljamo luksuzni družinski šotor, ki omogoča družinam, da se na kampiranje odpravijo skupaj. Danes je dopustovanje na dosegu, možnosti so skoraj neomejene – na dopust se lahko odpravimo s čarterskim letom, ali na smučanje ali na raziskovanje mest. Mnogi pa si želijo kampiranja in naša naloga je, da ponudimo najboljše alternative za kampiranje, ki bo navdušil vse.

Prav te dni se Isabella povezuje s podjetjem Camp-let. Kako ocenjujete ta korak?
Gre za zmagovalno kombinacijo. Camp-let je znan po vrhunskih visokokakovostnih izdelkih, prav tako kot Isabella. S skupno močjo sledi še hitrejši razvoj smernic idealnega dopustovanja, kampiranja kot načina življenja, ki ponuja vse odgovore na vprašanja najzahtevnejših strank.

danski dizajn isabella ceo morten kjeldsen
Morten Kjeldsen, Isabella CEO

Naše ključne vrednote izhajajo iz besede »NAVDIH« (ang. »SPIRIT«) in so

S = navdih (ang. »spirit«),
P = natančnost (ang. »precision«),
I = inovacija (ang. »innovation«),
R = spoštovanje (ang. »respect«),
I = Isabella in
T = ekipa (ang. »team«).

 

»Življenjska doba baldahinov Isabella zaradi pozorno izbranih materialov traja desetletja. Ni malo naših uporabnikov, ki imajo produkte Isabella že 30 ali celo 35 let in jih še vedno brez skrbi uporabljajo!«
Morten Kjeldsen, Isabella CEO

 

danski dizajn isabella

60-letnica »dnevne sobe na prostem«

Največji evropski proizvajalec baldahinov Isabella letos obeležuje častitljivih 60 let. Blagovna znamka je že šest desetletij prepoznavna širom sveta po izjemni EU kakovosti, vrhunskem dizajnu, najkakovostnejših materialih in odličnem servisu ter skrbnem odnosu do svojih partnerjev in strank, ki v baldahine znamke Isabella brezpogojno zaupajo. Podjetje pa ni poznano le kot vrhunski proizvajalec, temveč tudi kot vodilni inovator, ki že vrsto let ustvarja smernice karavaninga.

 

 

ŠE VEČ ZANIMIVIH VSEBIN

 

katalog camping in karavaning opreme freedom center 2019

 

6 camp let vikend sobec2019 300x400

 

Camp let sLOVEnija Facebook skupinaPRIDRUŽITE SE
Facebook skupini
CAMP-LET sLOVEnija

kjer lahko poklepetate z navdušenimi uporabniki Camp-letk in iz prve roke izveste vse, kar vas zanima o Camp-letkah.

AKTUALNE NOVICE

arhiv gumb

 

 

arhiv gumb

 

 

 

SPREMLJAJTE NAS

fb

FREEDOM
center
 

youtube

FREEDOM
center
 

 

avtodom

 

hobbycomanche

 

campletisabella

 

crespoisabella

KONTAKT

FREEDOM center
Mariborska cesta 200/a
3000 CELJE
 
map
 
telefon
+386 (0)41 739 688
+386 (0)31 688 877

+386 (0)64 119 100
 
cas
DELOVNI ČAS
[ marec - julij ] pon-pet: 9:00 - 18:00
[ marec - julij ] sob: 9:00 - 13:00
[ avgust - februar ] pon-pet: 9:00 - 17:00
[OBVESTILO: V času MOS - 10.-19.9.] pon-ned: 8.30 - 18.00

Po dogovoru je ogled prikolic možen tudi izven delovnega časa (tudi ob nedeljah).
 
info

SPLOŠNE INFORMACIJE

info@freedom-center.si
servis

SERVIS

servis@freedom-center.si
064-119--101
trgovina

TRGOVINA / OPREMA

oprema@freedom-center.si
064-119-100